analýza dat
-
Největší chyby obchodníků, které vás stojí peníze
Vdnešním článku se zaměříme na nejčastější chyby, kterých se obchodníci dopouštějí, a které mohou výrazně ovlivnit jejich úspěch. Na základě rozhovoru s Petrem Bernadičem vám přinášíme detailní návod na zlepšení vašich prodejních dovedností. Zaměříme se na cílové skupiny, trénink dovedností, vzdělávání, efektivní komunikaci a plánování dalších kroků. 1. Chyba: „Kobercový nálet“ – snaha oslovit všechny… Číst dále
-
Hlavní aktivity manažera obchodu
Manažer obchodu je klíčovou postavou každé organizace, která závisí na úspěšném prodeji. Jeho role není jen o řízení týmu, ale i o strategickém plánování, motivaci, tréninku a osobním rozvoji. V tomto článku vám představíme, na co by se manažer obchodu měl soustředit, aby jeho tým fungoval efektivně, dosahoval stanovených cílů a zároveň se neustále zlepšoval.… Číst dále
-
Jak na úspěch v obchodu v roce 2025?
Jak zhodnotit uplynulý rok a provést byznysový audit a naplánovat úspěšný rok 2025? Výsledkem bude jasný akční plán, který vám pomůže maximalizovat váš prodejní potenciál. 1. Reflexe a odstup: Proč se zastavit před plánováním? Nezačínejte plánovat okamžitě Mnoho lidí má tendenci vrhnout se do plánování hned po skončení starého roku. To však není ideální. Nejprve… Číst dále
-
Jak efektivně využít outsourcing call center pro B2B prodej
Outsourcing call center může být pro firmy klíčovým nástrojem při zvyšování efektivity B2B prodeje. V rozhovoru s Jurajem Harkabuzíkem, ředitelem call centra Media Call, jsme se dozvěděli mnoho užitečných informací o tom, jak správně nastavit spolupráci s call centrem, jaké jsou hlavní výhody a na co si dát pozor. Tento článek přináší shrnutí rozhovoru a… Číst dále