budování důvěry v týmu
-
Hlavní aktivity manažera obchodu
Manažer obchodu je klíčovou postavou každé organizace, která závisí na úspěšném prodeji. Jeho role není jen o řízení týmu, ale i o strategickém plánování, motivaci, tréninku a osobním rozvoji. V tomto článku vám představíme, na co by se manažer obchodu měl soustředit, aby jeho tým fungoval efektivně, dosahoval stanovených cílů a zároveň se neustále zlepšoval.… Číst dále
-
Klíč k úspěchu: Proč se management musí zapojit do akvizic
Vnásledujícím článku se podíváme na klíčová témata spojená s obchodními strategiemi, outboundem a zapojením managementu do obchodních procesů. Tato témata byla rozebrána během rozhovoru Martina Hurycha s Milošem Myšičkou, COO společností Saleskit a Mediaboard, který přináší cenné zkušenosti z praxe. Proč management potřebuje obchodní zkušenost Mnoho firem přenechává obchodní aktivity obchodníkům, zatímco management si drží odstup. Podle Miloše… Číst dále