cílová skupina
-
Jak vytvořit a využít efektivní cestu zákazníka a zvýšit prodeje
Vdnešním článku se podíváme na to, jak efektivně vytvořit a pracovat s cestou zákazníka, aby nejen zlepšila vaše prodejní výsledky, ale zároveň přinesla hodnotu a spokojenost vašim klientům. Tento návod je rozpracován na základě rozhovoru s Petrem Bernadičem a Filipem Soukupem, kteří sdíleli své zkušenosti a praktické tipy. Pojďme se do toho pustit. Proč tvořit… Číst dále
-
Jak přesvědčit zákazníka, aby koupil řešení od vás
Proč je důležité pochopit zákazníka i sebe Obhajoba ceny bývá jednou z nejtěžších výzev každého obchodníka. Pokud vás unavuje neustále vysvětlovat zákazníkům, proč váš produkt nebo služba stojí víc než konkurenční, je čas změnit přístup. Tento článek vás provede praktickými kroky, jak zlepšit vnímání hodnoty vašich produktů a služeb, aniž byste museli snižovat cenu. Klíčem… Číst dále
-
Obchodní strategie, díky které budete více prodávat
Obchodní strategie je klíčovým nástrojem, který umožňuje nejen obchodníkům, ale i manažerům a majitelům firem dosahovat lepších výsledků, eliminovat nejistoty a cíleně směřovat ke stanoveným cílům. V tomto článku najdete podrobný návod, jak obchodní strategii vybudovat a přizpůsobit tak, aby byla funkční, moderní a přinášela měřitelné výsledky. Co je obchodní strategie Obchodní strategie je cestou… Číst dále