cílová skupina

  • Jak vytvořit a využít efektivní cestu zákazníka a zvýšit prodeje

    Vdnešním článku se podíváme na to, jak efektivně vytvořit a pracovat s cestou zákazníka, aby nejen zlepšila vaše prodejní výsledky, ale zároveň přinesla hodnotu a spokojenost vašim klientům. Tento návod je rozpracován na základě rozhovoru s Petrem Bernadičem a Filipem Soukupem, kteří sdíleli své zkušenosti a praktické tipy. Pojďme se do toho pustit. Proč tvořit… Číst dále

    Jak vytvořit a využít efektivní cestu zákazníka a zvýšit prodeje
  • Jak přesvědčit zákazníka, aby koupil řešení od vás

    Proč je důležité pochopit zákazníka i sebe Obhajoba ceny bývá jednou z nejtěžších výzev každého obchodníka. Pokud vás unavuje neustále vysvětlovat zákazníkům, proč váš produkt nebo služba stojí víc než konkurenční, je čas změnit přístup. Tento článek vás provede praktickými kroky, jak zlepšit vnímání hodnoty vašich produktů a služeb, aniž byste museli snižovat cenu. Klíčem… Číst dále

    Jak přesvědčit zákazníka, aby koupil řešení od vás
  • Obchodní strategie, díky které budete více prodávat

    Obchodní strategie je klíčovým nástrojem, který umožňuje nejen obchodníkům, ale i manažerům a majitelům firem dosahovat lepších výsledků, eliminovat nejistoty a cíleně směřovat ke stanoveným cílům. V tomto článku najdete podrobný návod, jak obchodní strategii vybudovat a přizpůsobit tak, aby byla funkční, moderní a přinášela měřitelné výsledky. Co je obchodní strategie Obchodní strategie je cestou… Číst dále

    Obchodní strategie, díky které budete více prodávat

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀