důvěra v prodeji
-
Budoucnost prodeje: Budou zákazníci brzy více věřit umělé inteligenci než vám?
Jsme na prahu revoluce v B2B prodeji, kde umělá inteligence (AI) hrozí převálcováním tradičních obchodních rolí. Tento článek zkoumá aktuální situaci v technologicky vyspělých zemích, zejména v USA, a analyzuje, jaký dopad bude mít AI na obchodníky a celé prodejní procesy v České republice. Klade si otázku, zda obchodní ředitelé a jejich týmy budou mít… Číst dále
-
Jak správně prodávat: Nepitchujte, prodávejte!
Vdnešním článku se zaměříme na jeden z klíčových aspektů úspěšného prodeje: jak přizpůsobit svůj přístup různým úrovním v organizaci a proč je důležité, abyste se vyhnuli technicky zaměřenému „pitchování“ a místo toho se soustředili na skutečný prodej založený na hodnotě a porozumění potřebám klienta. Tento podrobný návod vychází z obsahu podcastu Saleshero 134: Nepitchujte, prodávejte! a je obohacen o praktické… Číst dále