důvěra zákazníků
-
Jak zkrátit obchod pomocí obsahové strategie
Obsahový marketing je v dnešní době klíčem k úspěchu zejména pro B2B firmy s dlouhým prodejním cyklem. V tomto článku si detailně rozebereme, jak budovat efektivní obsahovou strategii, která nejen zvyšuje důvěru zákazníků, ale zároveň zkracuje čas potřebný k uzavření obchodu. Tento přístup je ideální pro technologické a technické firmy, které často čelí komplikovaným nákupním… Číst dále
-
Byznys na fíčurách nepostavíte: Jak prodávat benefity místo funkcí
Vdnešním článku si rozebereme téma, které zaznělo v epizodě Saleshero Podcast 121: Byznys na fíčurách nepostavíte. Proč se obchodníci často zaměřují na funkce (features) místo výhod (benefits)? A jak přeměnit technické specifikace produktu na hodnotu, kterou zákazník skutečně ocení? Tento návod vám krok za krokem ukáže, jak správně prodávat benefity, aby váš prodej byl efektivnější a… Číst dále