jak reagovat na cenu

  • Proč cena není jediný rozhodující faktor

    Cena často bývá jedním z hlavních témat při obchodních jednáních. „Je to drahé“, „Přijde mi to moc“ nebo „Kolik to stojí?“ – to jsou otázky, které každý obchodník slyšel nesčetněkrát. Tento článek vám ukáže, proč by cena neměla být tím jediným rozhodujícím faktorem a jak se na ni dívat z širší perspektivy. Naučíte se, jak… Číst dále

    Proč cena není jediný rozhodující faktor
  • Byznys na fíčurách nepostavíte: Jak prodávat benefity místo funkcí

    Vdnešním článku si rozebereme téma, které zaznělo v epizodě Saleshero Podcast 121: Byznys na fíčurách nepostavíte. Proč se obchodníci často zaměřují na funkce (features) místo výhod (benefits)? A jak přeměnit technické specifikace produktu na hodnotu, kterou zákazník skutečně ocení? Tento návod vám krok za krokem ukáže, jak správně prodávat benefity, aby váš prodej byl efektivnější a… Číst dále

    Byznys na fíčurách nepostavíte: Jak prodávat benefity místo funkcí

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀