klíčové principy

  • Jak si najít vlastní pozici na trhu

    Vdnešním článku se podíváme na klíčové principy a strategie, které sdílel Martin Hurych v rozhovoru o tom, jak si firmy mohou najít vlastní pozici na trhu. Zaměříme se na analýzu konkurence, budování týmů, hledání unikátní konkurenční výhody a zvládání krizových situací. Článek je vhodný nejen pro podnikatele, ale i pro obchodníky, kteří hledají způsob, jak… Číst dále

    Jak si najít vlastní pozici na trhu
  • Jak efektivně zvolit produkt pro nový trh – Princip modrého oceánu

    Vtomto článku si rozebereme klíčové principy, jak přemýšlet o svém produktu nebo službě na trhu, a to s využitím strategie modrého oceánu. Tento přístup, který v podcastu Zážeh popisuje Martin Hurych, představuje revoluční způsob, jak se odlišit od konkurence, vytvořit nové trhy a přestat se podřizovat zavedeným pravidlům trhu. Úvod do strategie modrého oceánu Strategie modrého oceánu je… Číst dále

    Jak efektivně zvolit produkt pro nový trh – Princip modrého oceánu

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀