marketingové kampaně
-
Klíč k úspěchu: Proč se management musí zapojit do akvizic
Vnásledujícím článku se podíváme na klíčová témata spojená s obchodními strategiemi, outboundem a zapojením managementu do obchodních procesů. Tato témata byla rozebrána během rozhovoru Martina Hurycha s Milošem Myšičkou, COO společností Saleskit a Mediaboard, který přináší cenné zkušenosti z praxe. Proč management potřebuje obchodní zkušenost Mnoho firem přenechává obchodní aktivity obchodníkům, zatímco management si drží odstup. Podle Miloše… Číst dále
-
Synergie marketingu a obchodu
Marketing a obchod bývají často vnímány jako dvě samostatné sféry, které se doplňují jen minimálně. Markéta Jílková, zkušená marketingová expertka a CEO marketingové agentury MARWEA, však ukazuje, že jejich propojení může být klíčem k úspěšnému podnikání. Zjistíte, kdy a jak investovat do marketingu, jak efektivně spolupracovat s marketingovou agenturou nebo freelancerem, a také jak skloubit… Číst dále
-
Jak zlepšit vztahy mezi týmy ve firmě
Zaměříme se na klíčové prvky spolupráce mezi týmy ve firmě, a to nejen v oblasti prodeje, ale i v souvislosti s marketingem, vývojem, designem a sales operations. Naučíme vás, jak předcházet typickým konfliktům, rozvíjet vzájemné porozumění a dosáhnout lepších výsledků. Ukážeme, jak zavést „lásku“ do pracovních vztahů. 1. První týden v nové firmě: Nadšení a… Číst dále