obchodní procesy
-
Obchodní reflex: Jak se stát přirozeným obchodníkem
Vdnešním článku se podíváme na klíčové principy úspěšného obchodování, jak si osvojit konzultativní prodej a jak se stát přirozeným obchodníkem. Inspirací nám bude rozhovor s Lubomírem Treskoněm, obchodníkem s více než 20letou praxí, který působil ve společnostech jako O2, T-Mobile a nyní pracuje ve firmě Konica Minolta Business Solutions. Lubomír Treskoň prošel tréninkem SPIN a… Číst dále
-
Největší chyby obchodníků, které vás stojí peníze
Vdnešním článku se zaměříme na nejčastější chyby, kterých se obchodníci dopouštějí, a které mohou výrazně ovlivnit jejich úspěch. Na základě rozhovoru s Petrem Bernadičem vám přinášíme detailní návod na zlepšení vašich prodejních dovedností. Zaměříme se na cílové skupiny, trénink dovedností, vzdělávání, efektivní komunikaci a plánování dalších kroků. 1. Chyba: „Kobercový nálet“ – snaha oslovit všechny… Číst dále
-
Klíč k úspěchu: Proč se management musí zapojit do akvizic
Vnásledujícím článku se podíváme na klíčová témata spojená s obchodními strategiemi, outboundem a zapojením managementu do obchodních procesů. Tato témata byla rozebrána během rozhovoru Martina Hurycha s Milošem Myšičkou, COO společností Saleskit a Mediaboard, který přináší cenné zkušenosti z praxe. Proč management potřebuje obchodní zkušenost Mnoho firem přenechává obchodní aktivity obchodníkům, zatímco management si drží odstup. Podle Miloše… Číst dále