oslovování zákazníků
-
Jak vytvořit a využít efektivní cestu zákazníka a zvýšit prodeje
Vdnešním článku se podíváme na to, jak efektivně vytvořit a pracovat s cestou zákazníka, aby nejen zlepšila vaše prodejní výsledky, ale zároveň přinesla hodnotu a spokojenost vašim klientům. Tento návod je rozpracován na základě rozhovoru s Petrem Bernadičem a Filipem Soukupem, kteří sdíleli své zkušenosti a praktické tipy. Pojďme se do toho pustit. Proč tvořit… Číst dále
-
Jak být úspěšným obchodníkem v B2B
Vtomto článku vám přinášíme praktický návod vycházející z rozhovoru s odborníkem na B2B obchod Martinem Bednářem. Rozhovor se zaměřil na klíčové aspekty úspěšného obchodování v B2B prostředí. Jak poznat kvalitního obchodníka? Poznat kvalitního obchodníka není jednoduché, obzvláště pokud jste manažer a vedete pohovor. Zákazník však kvalitního obchodníka pozná relativně rychle. Klíčové vlastnosti jsou: Role obchodníka… Číst dále
-
Jak na akvizici nových zákazníků v B2B
Akvizice nových zákazníků v B2B prostředí může být pro mnohé obchodníky výzvou. Tento článek, inspirovaný transkriptem videa, poskytuje detailní návod na úspěšnou akvizici zákazníků. Dozvíte se, jak změnit svůj přístup, jak identifikovat správné kontakty a jak efektivně oslovovat nové zákazníky. Pojďme se na to podívat krok za krokem. Úvod: Proč řešit akvizici? Akvizice nových zákazníků… Číst dále