publikování obsahu

  • Jak zkrátit obchod pomocí obsahové strategie

    Obsahový marketing je v dnešní době klíčem k úspěchu zejména pro B2B firmy s dlouhým prodejním cyklem. V tomto článku si detailně rozebereme, jak budovat efektivní obsahovou strategii, která nejen zvyšuje důvěru zákazníků, ale zároveň zkracuje čas potřebný k uzavření obchodu. Tento přístup je ideální pro technologické a technické firmy, které často čelí komplikovaným nákupním… Číst dále

    Jak zkrátit obchod pomocí obsahové strategie
  • Jak efektivně získat schůzku s ředitelem pomocí LinkedIn

    Jak využít LinkedIn jako strategický nástroj k získání schůzky s klíčovými osobami, například řediteli firem? Na základě rozhovoru mezi Martinem Hurychem a Sergejem Pavljukem zjistíte konkrétní postupy, rady a zásady, které vám pomohou efektivně využívat LinkedIn nejen jako profesní síť, ale především jako nástroj pro budování obchodních příležitostí. Proč je LinkedIn klíčový v B2B LinkedIn… Číst dále

    Jak efektivně získat schůzku s ředitelem pomocí LinkedIn

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀