rozhodovací proces
-
Jak přetavit leady na dealy
Jak efektivně pracovat s leady, kvalifikovat je a přetavit je v obchodní příležitosti, které vedou k uzavření obchodů? Téma jsme čerpali z rozhovoru mezi prodejním expertem Martinem Bednářem a Vojtou Forejtkem, spolumajitelem a ředitelem společnosti Story Matters, která se specializuje na generování leadů a obchodních schůzek. 1. Co je lead a jak ho správně kvalifikovat? Lead… Číst dále
-
Jak přimět zákazníka, aby si vybral vás
Jak vytvořit hodnotu pro zákazníka, která nejen zaujme, ale přiměje ho, aby si vybral právě vás. Tento podrobný návod vám pomůže pochopit klíčové principy, na nichž závisí úspěch v prodeji. Co zákazníka skutečně zajímá? Jedna z největších chyb, kterou obchodníci dělají, je mylná představa, že zákazníkovi záleží na nás nebo na naší firmě. Realita je… Číst dále