segmentace trhu
-
Jak vytvořit a využít efektivní cestu zákazníka a zvýšit prodeje
Vdnešním článku se podíváme na to, jak efektivně vytvořit a pracovat s cestou zákazníka, aby nejen zlepšila vaše prodejní výsledky, ale zároveň přinesla hodnotu a spokojenost vašim klientům. Tento návod je rozpracován na základě rozhovoru s Petrem Bernadičem a Filipem Soukupem, kteří sdíleli své zkušenosti a praktické tipy. Pojďme se do toho pustit. Proč tvořit… Číst dále
-
Jak přetavit leady na dealy
Jak efektivně pracovat s leady, kvalifikovat je a přetavit je v obchodní příležitosti, které vedou k uzavření obchodů? Téma jsme čerpali z rozhovoru mezi prodejním expertem Martinem Bednářem a Vojtou Forejtkem, spolumajitelem a ředitelem společnosti Story Matters, která se specializuje na generování leadů a obchodních schůzek. 1. Co je lead a jak ho správně kvalifikovat? Lead… Číst dále
-
Klíč k úspěchu: Proč se management musí zapojit do akvizic
Vnásledujícím článku se podíváme na klíčová témata spojená s obchodními strategiemi, outboundem a zapojením managementu do obchodních procesů. Tato témata byla rozebrána během rozhovoru Martina Hurycha s Milošem Myšičkou, COO společností Saleskit a Mediaboard, který přináší cenné zkušenosti z praxe. Proč management potřebuje obchodní zkušenost Mnoho firem přenechává obchodní aktivity obchodníkům, zatímco management si drží odstup. Podle Miloše… Číst dále