segmentace trhu

  • Jak vytvořit a využít efektivní cestu zákazníka a zvýšit prodeje

    Vdnešním článku se podíváme na to, jak efektivně vytvořit a pracovat s cestou zákazníka, aby nejen zlepšila vaše prodejní výsledky, ale zároveň přinesla hodnotu a spokojenost vašim klientům. Tento návod je rozpracován na základě rozhovoru s Petrem Bernadičem a Filipem Soukupem, kteří sdíleli své zkušenosti a praktické tipy. Pojďme se do toho pustit. Proč tvořit… Číst dále

    Jak vytvořit a využít efektivní cestu zákazníka a zvýšit prodeje
  • Jak přetavit leady na dealy

    Jak efektivně pracovat s leady, kvalifikovat je a přetavit je v obchodní příležitosti, které vedou k uzavření obchodů? Téma jsme čerpali z rozhovoru mezi prodejním expertem Martinem Bednářem a Vojtou Forejtkem, spolumajitelem a ředitelem společnosti Story Matters, která se specializuje na generování leadů a obchodních schůzek. 1. Co je lead a jak ho správně kvalifikovat? Lead… Číst dále

    Jak přetavit leady na dealy

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀