úspěšná spolupráce

  • Nastavení očekávání: Jak nebýt naštvaný na své lidi ani na svého vedoucího

    Nastavení očekávání je jedním z klíčových nástrojů pro úspěšnou spolupráci v týmu. Ať už jste vedoucí nebo člen týmu, správné vymezení očekávání pomáhá předejít nedorozuměním, konfliktům i frustraci. Tento článek vás provede postupy, jak efektivně nastavit očekávání u nováčků i seniorních členů týmu, a jak se připravit na tyto důležité schůzky. Jak nastavit očekávání u… Číst dále

    Nastavení očekávání: Jak nebýt naštvaný na své lidi ani na svého vedoucího
  • Jak zlepšit vztahy mezi týmy ve firmě

    Zaměříme se na klíčové prvky spolupráce mezi týmy ve firmě, a to nejen v oblasti prodeje, ale i v souvislosti s marketingem, vývojem, designem a sales operations. Naučíme vás, jak předcházet typickým konfliktům, rozvíjet vzájemné porozumění a dosáhnout lepších výsledků. Ukážeme, jak zavést „lásku“ do pracovních vztahů. 1. První týden v nové firmě: Nadšení a… Číst dále

    Jak zlepšit vztahy mezi týmy ve firmě

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀