úspěšná spolupráce
-
Nastavení očekávání: Jak nebýt naštvaný na své lidi ani na svého vedoucího
Nastavení očekávání je jedním z klíčových nástrojů pro úspěšnou spolupráci v týmu. Ať už jste vedoucí nebo člen týmu, správné vymezení očekávání pomáhá předejít nedorozuměním, konfliktům i frustraci. Tento článek vás provede postupy, jak efektivně nastavit očekávání u nováčků i seniorních členů týmu, a jak se připravit na tyto důležité schůzky. Jak nastavit očekávání u… Číst dále
-
Jak zlepšit vztahy mezi týmy ve firmě
Zaměříme se na klíčové prvky spolupráce mezi týmy ve firmě, a to nejen v oblasti prodeje, ale i v souvislosti s marketingem, vývojem, designem a sales operations. Naučíme vás, jak předcházet typickým konfliktům, rozvíjet vzájemné porozumění a dosáhnout lepších výsledků. Ukážeme, jak zavést „lásku“ do pracovních vztahů. 1. První týden v nové firmě: Nadšení a… Číst dále