vnímání hodnoty

  • Cenotvorba od A do Z

    Správně nastavené ceny jsou jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících ziskovost firmy. Jak vysvětluje Dominika Špačková, cena přímo ovlivňuje nejen váš obrat, ale také vnímání hodnoty vašich produktů nebo služeb zákazníky. Podnikatelé často podceňují sílu cenotvorby, a proto se mnoho firem potýká s nízkou ziskovostí, ačkoliv mají kvalitní produkty nebo služby. Hlavní přínosy správné cenotvorby: Nejčastější… Číst dále

    Cenotvorba od A do Z
  • Jak přesvědčit zákazníka, aby koupil řešení od vás

    Proč je důležité pochopit zákazníka i sebe Obhajoba ceny bývá jednou z nejtěžších výzev každého obchodníka. Pokud vás unavuje neustále vysvětlovat zákazníkům, proč váš produkt nebo služba stojí víc než konkurenční, je čas změnit přístup. Tento článek vás provede praktickými kroky, jak zlepšit vnímání hodnoty vašich produktů a služeb, aniž byste museli snižovat cenu. Klíčem… Číst dále

    Jak přesvědčit zákazníka, aby koupil řešení od vás

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀