zákaznický servis

  • Jak nabít obchodníka argumenty

    Obchodní dovednosti hrají v každé firmě klíčovou roli. Dnes je však pro obchodníky stále náročnější zaujmout klienty, odlišit se od konkurence a úspěšně uzavírat obchody bez slev a kompromisů. V tomto článku přinášíme kompletní návod inspirovaný rozhovorem s Martinem Hurychem, zkušeným mentorem a akcelerátorem byznysu, který se specializuje na technické, technologické a průmyslové firmy. Co… Číst dále

    Jak nabít obchodníka argumenty
  • Prodej je klíčová schopnost, bez které neuspějete

    Podnikání začíná vizí. Máte nápad, který podle vás změní svět, nebo produkt, který může zlepšit život tisícům lidí. Avšak samotná vize nestačí – klíčovým faktorem, který rozhodne o úspěchu nebo neúspěchu vašeho podnikání, je schopnost prodávat. Podnikatelé často čelí výzvám, které vycházejí nejen z trhu, ale i z jejich nejbližšího okolí. Nátlak rodiny, pochybnosti přátel nebo… Číst dále

    Prodej je klíčová schopnost, bez které neuspějete
  • Jak efektivně řídit podnikání, prodej a zákaznický servis

    Ondřej Krátký, zakladatel Liftaga a Grid Online, sdílel v podcastu Saleshero své zkušenosti z podnikání, prodeje, budování týmu a udržování efektivity. Pokud chcete zlepšit své podnikatelské a prodejní dovednosti nebo pochopit, jak efektivně řídit zákaznický servis, tento článek vám poskytne konkrétní rady a tipy. Obsah článku Podnikání jako „extrémní sport“ Ondřej Krátký přirovnává podnikání k extrémnímu sportu.… Číst dále

    Jak efektivně řídit podnikání, prodej a zákaznický servis

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀