zákaznický servis
-
Jak nabít obchodníka argumenty
Obchodní dovednosti hrají v každé firmě klíčovou roli. Dnes je však pro obchodníky stále náročnější zaujmout klienty, odlišit se od konkurence a úspěšně uzavírat obchody bez slev a kompromisů. V tomto článku přinášíme kompletní návod inspirovaný rozhovorem s Martinem Hurychem, zkušeným mentorem a akcelerátorem byznysu, který se specializuje na technické, technologické a průmyslové firmy. Co… Číst dále
-
Jak efektivně řídit podnikání, prodej a zákaznický servis
Ondřej Krátký, zakladatel Liftaga a Grid Online, sdílel v podcastu Saleshero své zkušenosti z podnikání, prodeje, budování týmu a udržování efektivity. Pokud chcete zlepšit své podnikatelské a prodejní dovednosti nebo pochopit, jak efektivně řídit zákaznický servis, tento článek vám poskytne konkrétní rady a tipy. Obsah článku Podnikání jako „extrémní sport“ Ondřej Krátký přirovnává podnikání k extrémnímu sportu.… Číst dále