značka zaměstnavatele

  • Jak rozvíjet firmu a posílit obchod: pohled na regionální firmy a synergii marketingu

    Máte pocit, že vám firma přerůstá přes hlavu, ambice převyšují současné kapacity a hledáte způsob, jak do všeho vnést řád? Pak jste na správném místě. V tomto článku, inspirovaném rozhovorem Martina Hurycha s Markétou Semelkovou, šéfkou tréninkového centra a obchodnicí společnosti eBRÁNA, se zaměříme na rozvoj firem, specifika regionálního podnikání a klíčovou synergii marketingu, obchodu… Číst dále

    Jak rozvíjet firmu a posílit obchod: pohled na regionální firmy a synergii marketingu
  • Jak budovat značku zaměstnavatele a přitahovat obchodníky

    Jan Klusoň přinesl řadu cenných poznatků pro firmy, které chtějí zlepšit svůj náborový proces a posílit svou značku zaměstnavatele (employer branding). V tomto článku shrneme klíčové myšlenky a přidáme praktické rady, jak postupovat krok za krokem. Co je employer branding? Employer branding (značka zaměstnavatele) je způsob, jakým firma komunikuje svou identitu jako zaměstnavatele. Jedná se o… Číst dále

    Jak budovat značku zaměstnavatele a přitahovat obchodníky

💡 Vyzkoušej CRM v Microsoft 365 šité na míru úspěšným obchodníkům 🚀